budowanie marki osobistej

Chociaż termin „marka” często kojarzy się z biznesem, oba są różne. Marka to coś, co stale budujesz, ponieważ jest to potwierdzenie tego, kim jesteś i co lubisz robić. Niezależnie od tego, czy jesteś pełnoetatowym pracownikiem, niezależnym freelancerem czy właścicielem firmy, Twoja osobista marka mówi przed Tobą. Będąc świadomym tego, co chcesz reprezentować, kształtuje szanse, które przyciągasz. 
Ale gdzie zaczynasz? ekspert ds. Treści i brandingu,   ma pięć wskazówek, jak zbudować silną markę:
Budowanie marki osobistej, podstawy: 

Zrozum swoją wartość.Twoja wartość nie zależy od tego, dla kogo pracujesz ani od stanowiska w pracy. Opiera się na tym, co możesz przynieść do stołu. Co robisz wyjątkowo dobrze i komu to najlepiej służy? W biznesie dużo mówimy o znalezieniu grupy docelowej i niszowym rynku. Pomaga zawęzić listę potencjalnych klientów (lub pracodawców), którym możesz najlepiej pomóc i z którymi najbardziej lubisz pracować.

Jeśli nie jesteś konkretny co do rodzaju pracy jaką coaching, którą wykonujesz lub chciałbyś wykonać, ludzie nie będą wiedzieli, aby po to przyjechać. Na przykład Elious wie, że może pomóc butikom online w rozwoju konta na Instagramie, ale najlepiej współpracuje z trenerami i konsultantami w zakresie tworzenia treści online. Więc po to sama się wyróżnia.
Stwórz propozycję wartości, która mówi o tym, co robisz i komu najlepiej pomagasz. W  przypadku  Eliousa brzmi: „Pomagam trenerom i konsultantom tworzyć potężne treści, aby mogli zwiększyć swój wpływ i rozwijać swoją działalność w przestrzeni online”.
Spojrzenie na zainteresowania nad zainteresowaniami w celu kierowania ścieżkami kariery Słuchawki Bang & Olufsen Beoplay H4 są w sprzedaży za 190 USD
Grads of Life  BrandVoice
Dlaczego Twoi menedżerowie powinni zostać menedżerami możliwości Identyfikując to, co (tworzenie treści), kto (trenerzy i konsultanci) i wartość (rozwój biznesu), pozycjonuje się jako lider myśli w tej przestrzeni. Zadaj sobie te pytania i napisz te kluczowe odpowiedzi jako pierwszy krok.Pokaż zamiast mówić.Im bardziej rozumiesz swoją wartość, tym łatwiej jest ją wyrazić i zrobić. Jeśli zastanawiasz się nad kilkoma ofertami pracy i wiesz, że dobrze się zatrudnisz, postaw się tam i pozwól swojej pracy mówić za siebie. Rozważ zastosowanie technologii cyfrowej jako części swojego planu marketingowego. Jak zapewne wiesz, obserwujemy przejście na treści cyfrowe. Nie zostań w tyle.
Utwórz platformę, na której ludzie będą mogli zobaczyć, co robisz. Nie wahaj się promować swoich osiągnięć, ponieważ dają one wiarygodność. Ludzie nie mogą się z Tobą połączyć, jeśli nie wiedzą, gdzie Cię znajdują. Posiadanie platformy otwiera drzwi do większych możliwości. 
Dowiedz się, ile jest warta Twoja wartość.Większość ludzi szacuje swoje ceny na podstawie tego, ile chcieliby zarobić. Zwykle sami się kończą, ponieważ ich praca przynosi pracodawcy lub klientowi o wiele więcej korzyści niż za to, co pobierają.Myśląc o swoich stawkach, zrób listę rzeczy, które mogłyby się zdarzyć, gdyby firma nie miała cię w swoim zespole. Na przykład, jako publicysta, zapewniasz widoczność markom. Robisz to w określony sposób - być może wykorzystując relacje z mediami w celu uzyskania okazji dla prasy, takich jak wywiady, rozmowy z założycielami i płatne partnerstwa. Jeśli firma cię nie zatrudni, ryzykuje utratę tysięcy dolarów z powodu utraconych szans. Poprowadź to, aby dowiedzieć się, ile naprawdę warta jest twoja praca.
Aby właściwie ustawić się, musisz wiedzieć, jakie problemy napotyka firma i jak jesteś częścią rozwiązania. Co firma może stracić bez ciebie? Właśnie tam leży twoja wartość.
Konsekwentnie realizuj swoją wartość i zdobywaj referencje.
Nie bądź jedynym, który mówi o twojej wartości. Niech inni też to zrobią. Robisz to poprzez konsekwentne dostarczanie i wychodzenie poza wszystkie posiadane umowy. W ten sposób ostatecznie możesz zbudować lojalną sieć ambasadorów marki i zachęcić ludzi organicznie.  Rób to, co robisz tak dobrze, że inni ludzie zaczynają zachwycać się tobą.
Poproś swoją sieć zawodową (nawet obecnego pracodawcę) o przedstawienie referencji lub „podpisem”.  Poproś, aby podkreślili, co robisz dobrze i jak stajesz się liderem w swojej branży.
Zwiększ swoją wartość poprzez edukację.Po ukończeniu studiów i uzyskaniu stopnia (ów), wtedy następuje prawdziwe uczenie się. Masz możliwość uczenia się w praktycznych środowiskach dzięki kursom online, współpracownikom, mentorom i wydarzeniom poza pracą. Czy wykorzystujesz te możliwości, aby być jednym z najlepszych w swojej branży?
Jeśli zajdzie taka potrzeba, utwórz fundusz oszczędnościowy na bilety konferencyjne, książki i inne zasoby wspierające edukację. Niektóre firmy mają nawet budżet, który przeznaczają dla swoich pracowników. Dowiedz się, czy twoje. Pokazanie, że chcesz być na bieżąco w swojej branży, pokazuje poziom zaangażowania, który po prostu nie może pozostać niezauważony.
Po co chcesz, żeby ludzie Cię znali? Tu właśnie pojawia się Twoja osobista marka i dlaczego ma to znaczenie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

SEO techniczne w celu poprawy UX

Jak powstał coaching?