SEO techniczne w celu poprawy UX

SEO techniczne w celu poprawy UX Optymalizacja zachowań użytkowników obejmuje wszystkie środki, które mogą prowadzić do poprawy typowych sygnałów użytkownika. Więc np Optymalizacja czasu ładowania Optymalizacja użyteczności Optymalizacja konwersji Optymalizacja urządzenia Do 2021 roku, na podstawie doświadczeń użytkowników (UX), na ranking miały wpływ następujące czynniki: Przyjazność mobilna strony internetowej Szybkość ładowania strony (Pagespeed) Szyfrowanie https możliwe zakłócenia, takie jak wyskakujące okienka lub zbyt dużo irytujących reklam Od 2021 r. Google będzie brać pod uwagę takie czynniki, jak wskaźniki sieciowe, jako czynniki rankingowe i łączyć je z sygnałami Page Experience jako czynnikiem rankingowym. Podstawowe wskaźniki internetowe to: czas ładowania. Wskaźnik największej zawartości treści (LCP) mierzy postrzeganą prędkość ładowania i oznacza punkt na osi czasu ładowania strony, w którym prawdopodobnie została załadowana główna treść strony. Czas na interaktywność. Miernik Pierwszego Opóźnienia Wejściowego (FID) mierzy responsywność i określa ilościowo wrażenia użytkowników przy pierwszej próbie na stronie. stabilność wizualna. Metryka skumulowanego przesunięcia układu (CLS) mierzy stabilność wizualną i określa ilościowo zakres nieoczekiwanego przesunięcia układu widocznej zawartości strony. Źródło: https://blog.chromium.org/2020/05/introducing-web-vitals-essential-metrics.html Istotne wskaźniki sieciowe są zintegrowane z narzędziami, takimi jak Google Search Console, Lighthouse i Page Speed ​​Insights i mogą być za ich pomocą monitorowane. Jednak jakość strony nie jest ważniejsza niż wysokiej jakości i trafna treść. Dobra jakość strony nie zastępuje świetnej, trafnej treści. Jednak w przypadkach, gdy istnieje wiele stron o podobnej treści, jakość strony staje się znacznie ważniejsza dla widoczności w wyszukiwarce. Źródło: https://webmasters.googleblog.com/2020/05/evaluating-page-experience.html Źródło: https://webmasters.googleblog.com/2020/05/evaluating-page-experience.html Czy przeczytałeś wystarczająco dużo o optymalizacji pod kątem wyszukiwarek? Dość złożona, prawda? Jeśli potrzebujesz wsparcia, skontaktuj się z nami. Znajdziemy rozwiązanie , dzięki któremu odniesiesz sukces z SEO: Doradzamy uczciwie i kompetentnie! Twoje imię i nazwisko domena Twój numer telefonu Znaczenie wyszukiwarek w dystrybucji treści Osoby, które szukają informacji w Internecie, mają wiele możliwości rozpoczęcia poszukiwań. Oto kilka opcji: Wyszukiwarka Google, T-Online, wyszukiwarka Web.de (wszystkie w oparciu o indeks Google) Wyszukiwanie Bing, AOL (wszystkie na podstawie indeksu Bing) Wieśniak Amazonka youtube XING Wyszukiwanie głosowe lub asystenci cyfrowi (Alexa, Google Now, Siri, Cortana...) ... Duża część wyszukiwań informacji jest obecnie nadal prowadzona w Google i wyszukiwarce wideo YouTube, ale wyszukiwarki produktów, takie jak Amazon czy asystenci cyfrowi, znacznie wzrosły w ostatnich latach. Z drugiej strony firmy muszą rozważyć, gdzie ich grupy docelowe szukają informacji i gdzie mogą do nich dotrzeć ze swoimi treściami . Przegląd dystrybucji treści Przegląd: dystrybucja treści Znaczenie SEO w dystrybucji treści jest nie do przesądzenia, ponieważ zależy od wielu czynników, gdzie należy ustawić punkty styku oraz z jaką intensywnością i jakością dystrybucji treści. Decydującą rolę mogą odegrać następujące czynniki: przemysł format treści Czy to push czy pull zawartość? definicja celu Grupa docelowa Aktualny tematyczny urząd domeny Aktualna popularność, autorytet i reputacja marki Aktualny zasięg własnych kanałów social media Aktualny zasięg Twojej własnej listy dystrybucyjnej e-mail Mimo to istnieją pewne wskazówki, które nadają priorytet wyszukiwarkom, takim jak Google i/lub sieciom społecznościowym, takim jak Facebook. Badanie Statista, źródło: https://de.statista.com/infographics/9572/distribution-des-referral-traffis-after-themes/ Myślę, że istnieją pewne filary dystrybucji treści, które w większości przypadków mają sens w miksie dystrybucji. To dobra wyszukiwalność w Google & Co., tj. SEO w połączeniu z wybranymi elementami z promocji treści , zasięgu treści i content seedingu. Dokładna mieszanka wynika wtedy z wyżej wymienionych czynników. W większości przypadków tylko jeden kanał lub narzędzie nie doprowadzi do sukcesu, ponieważ zawsze brakuje przynajmniej jednego ważnego elementu do przygotowania lub zakończenia realizacji celu. Więcej o dystrybucji treści w artykule Dystrybucja treści: sztuka systematycznej dystrybucji treści w marketingu treści

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak powstał coaching?

budowanie marki osobistej